Tijdens Customer Experience & CRM in 1 Day gaan we samen op zoek naar het antwoord. Customer Experience & CRM in 1 Day is een dag vol met cases, kennis, inspiratie en netwerken. Je discussieert en laat je informeren en inspireren over customer journey, klantstrategie, CRM, transformatie, persona’s en klantwaarde. Aan de hand van topsprekers, aansprekende cases van onder andere Transavia en KPN, en praktische workshops zet je de volgende stap met customer experience management met als eindbestemming customer excellence.

Nieuwste ontwikkelingen CX en CRM

Ben je benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van customer experience en CRM? Dan mag je het debat om 14 uur op Podium 1 niet missen! Samen met een aantal deskundigen op dit gebied discussieer ik over de hypes, feiten en fabels in de ontwikkeling van customer experience en CRM. Waar staan we nu en wat zijn de ontwikkelingen die ons binnenkort te wachten staan? Het publiek doet mee door live of via de app vragen te stellen.

 

Winnaar gratis ticket

De winnaar is bekend! Het gratis ticket t.w.v. 295 euro gaat naar Vanessa Visser. Gefeliciteerd!

 

Ben jij erbij?

Via Verduin CRM Consultants ga je met 75 euro korting! Interesse? Mail naar info@verduin.nl en je ontvangt van ons de kortingscode.

Customer Experience & CRM in 1 Day
15 september 2016
08.45-17.15 uur
Spant! Bussum
www.crmin1day.nl

Tot 15 september!

Ruud Verduin

Share This