Presentaties over klantgerichtheid en klantgericht ondernemen

Staat klantgerichtheid op de agenda? Zoek je een spreker over klantgericht ondernemen voor uw evenement, workshop of bijeenkomst? Wil je een frisse blik van een onafhankelijke buitenstaander bij een interne meeting? Ik kom graag een bijdrage leveren.

 

Spreker over klantgericht ondernemen en CRM

Mijn jarenlange ervaring met klantgericht ondernemen en CRM en de uitdagingen waarvoor organisaties staan in het veranderingsproces van productgericht naar klantgericht opereren, maken dat ik boeiend kan vertellen over alles wat te maken heeft met klantgerichtheid en klantrelaties.

Ik spreek graag over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop en hoe organisaties daarmee strategisch én praktisch om dienen te gaan. Vanuit mijn ervaring heb ik een frisse kijk op hoe je klanten aan je bindt en relaties ontwikkelt in een tijd waarin loyaliteit steeds minder vanzelfsprekend is. Vanuit mijn eigen adviespraktijk en met de praktische ervaringen van de dienstverlening die mijn collega’s van CRM Factory verlenen beschik ik over veel praktijkvoorbeelden. Maar ook voor een theoretische verhandeling of een diepgaande beschouwing draai ik mijn hand niet om.

 

Voorbeelden van presentaties en lezingen over klantgerichtheid en CRM

Ter inspiratie hier enkele voorbeelden van recente presentaties:

  • De toekomst van klantrelaties
  • Haal meer business uit uw relatiebestand
  • Van tevreden klant naar ambassadeur
  • Klanten winnen door ze te behouden
  • Klantloyaliteit in crisistijd
  • De toekomst van CRM
  • Trends in klantgericht ondernemen
  • De drie geheimen van succesvol klantrelatiemanagement
  • The 7 habits of Customer Centric Organisations
  • Improving the effectiveness of the sales organisation
  • Klantelen! – hoe creëer je een klantgerichte organisatie

Zoek je een spreker over klantgerichtheid? Neem dan vrijblijvend contact met me op.

Spreker over klantgericht ondernemen en CRM | Ruud Verduin

Presentatie over klantgericht ondernemen

Brainstormsessie over klantgerichtheid en de klant in de toekomst  Met dank aan Scope voor het videomateriaal

Share This