by Ruud Verduin | 18 Mar 2020 | Customer Engagement, Customer Experience Management, Home, Klantelen |
Donderdagochtend kwart voor negen. Ik zit klaar. Thuis. De garage komt mijn auto ophalen voor een onderhoudsbeurt. Prima service toch? Ze komen de auto tussen 9 en 10 ophalen. Althans, dat is de klantbelofte die in de bevestiging staat. Inmiddels is het tien uur. Nog... Read more
by Ruud Verduin | 27 Feb 2020 | Customer Engagement, Customer Experience Management, Home, Klantelen |
Een tevreden klant is niet meer genoeg. We willen dat de klant engaged is. Engagement gaat verder dan alleen het hebben van een klantrelatie. Een engaged customer is een ambassadeur. Hij voelt zich verbonden met de organisatie. Met de organisatie als geheel, als merk,... Read more
by Ruud Verduin | 3 Mar 2019 | Customer Engagement, Customer Experience Management, Home |
Customer journeys zijn hot! Steeds meer bedrijven zien grote toegevoegde waarde in het optimaliseren van de customer journey van de klant. Maar wat is de ideale customer journey en wat is er precies voor nodig om de klant deze te laten beleven? Wat is een customer... Read more