Oeps!

De pagina waar je naar op weg was lijkt er niet meer te zijn. Misschien vind je met onderstaande zoekbalk alsnog wat je zoekt. Of werp een blik op wat recente tips uit mijn blog.

Tips & Tricks

De klantbelofte: afspraak is afspraak

Donderdagochtend kwart voor negen. Ik zit klaar. Thuis. De garage komt mijn auto ophalen voor een onderhoudsbeurt. Prima service toch? Ze komen de auto tussen 9 en 10 ophalen. Althans, dat is de klantbelofte die in de bevestiging staat. Inmiddels is het tien uur. Nog...

6 strategie├źn om je customer engagement te verhogen

Een tevreden klant is niet meer genoeg. We willen dat de klant engaged is. Engagement gaat verder dan alleen het hebben van een klantrelatie. Een engaged customer is een ambassadeur. Hij voelt zich verbonden met de organisatie. Met de organisatie als geheel, als merk,...

3 voorwaarden voor de ideale customer journey

Customer journeys zijn hot! Steeds meer bedrijven zien grote toegevoegde waarde in het optimaliseren van de customer journey van de klant. Maar wat is de ideale customer journey en wat is er precies voor nodig om de klant deze te laten beleven? Wat is een customer...